
Więcej informacji o warsztatach:FACEBOOKwww.kodujzgigantami.pl
im. Huberta Wagnera w Będzinie
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 jest programem uchwalonym na lata 2021-2025 przez Radę Ministrów w celu poprawy stanu czytelnictwa w Polsce poprzez wzmacnianie roli bibliotek publicznych, szkolnych i pedagogicznych jako lokalnych ośrodków życia społecznego, stanowiących centrum dostępu do kultury i wiedzy. <<<
Podróże małe i duże pozwoliły mojej klasie 4c odbyć wirtualną podróż do Wielkiej Brytanii, do kraju wyspiarskiego i królewskiego. W tej wyprawie pomocą nam była książka A. Stelmaszyk pt.”Mazurscy w podróży. Kamień przeznaczenia.”. Nasz dzienniczek podróżnika zapełnił się o nowe czytaj więcej…
Uczniowie klasy 7a Hania Nanek , Iwo Mysłowski i Wiktor Szaleniec wzięli udział w konkursie organizowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie pt. „REL przedsiębiorczość. Zaloguj się w biznesie”. Zadaniem konkursowym było zaprojektowanie logotypu wraz z hasłem promującym przedsiębiorczość. Miło czytaj więcej…
Milena Kocjan z kl. VII c zajęła II miejsce w IV Powiatowym Konkursie z okazji Światowego Dnia Książki i Praw Autorskich – „Czytam, więc jestem” pod honorowym patronatem Starosty Będzińskiego Sebastiana Szaleńca. Napisała recenzję ulubionej książki, którą docenili organizatorzy – czytaj więcej…
Uczniowie klasy VI c uczestniczyli w warsztatach ekspresji twórczej w Galeria Sztuki Współczesnej BWA w Katowicach. Najpierw obejrzeli wystawę prac Jean Pierre Bredo, artysty, który tworzy dzieła z rzeczy użytecznych, zestawiając trzy kolory belgijskiej flagi. Następnie swoje wrażenia i odczucia czytaj więcej…
W piątkowe popołudnie, w naszej szkole odbył się Festyn Rodzinny pod Honorowym Patronatem Starosty Będzińskiego Sebastiana Szaleńca. Na dzieci i ich rodziny czekały liczne atrakcje takie jak: występy taneczne i wokalne uczniów, pokazy marżonetek , zespołu tańca indyjskiego „KAHANI DANCE”, czytaj więcej…
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.